مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-21سياسي

البرزی ها خطر کرونا را همچنان جدی بگیرند


علی درویش پور روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: دراستان البرز با راهبری و مدیریت استاندار شاهد اقدامات موثری در کنترل بیماری ویروسی کرونا هستیم بنابراین تمام مسوولان باید تا ریشه کنی بیماری به تلاش خود ادامه داده تا شاهد ظهور دوباره اپیدمی آن نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی به بازگشایی پلکانی صنوف کم ریسک و ریسک متوسط، صنوف با ریسک بالا کماکان و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

درویش پور گفت: در گذشته شاخص های توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته منوط به توسعه جاده ها، راه آهن و سایر موارد مشابه بودند و در حالی که اکنون این امر به چگونگی توسعه آموزش های عمومی ، بهداشت و توانمندی زنان و جوانان جامعه بستگی دارد و جای خرسندی دارد که ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان توفیقات عظیمی داشته است.

وی ضمن قدردانی از زحمتکشان حوزه بهداشت و درمان در صف اول مقابله با بیماری ویروسی کرونا یاد آورشد: ماموریت ایستگاه های کنترل و پایش ورودی و خروجی شهرها پایان یافته و در این زمینه از زحمات مسوولان و پرسنل سپاه ، بسیج ، ناجا ، فرمانداریها، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداریها قدردانی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرزی ها خطر کرونا را همچنان جدی بگیرند

البرزی ها خطر کرونا را همچنان جدی بگیرند