مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-21سياسي

بررسی بیش از 12 هزار گزارش مردمی با موضوع تخلفات کرونا


بیش از 11 هزار گزارش مردمی با موضوع تخلفات حوزه کرونا در مدت یک ماهه فروردین در سامانه سجام ثبت و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به اینکه از اسفند ماه سال 1398 از ظرفیت سامانه سجام با عنوان دیده بانان پیشگیری، حافظان سلامت به منظور دریافت گزارش های مردمی در حوزه تخلفات بیماری کرونا بهره برداری شد.

گفت: در مدت شیوع بیماری کرونا توانستیم با فراهم نمودن شرایط گزارش گیری درباره موضوع تخلفات کرونا، 11420 گزارش مردمی در این باره دریافت و با هماهنگی با دادستانی کل کشور و دادستان های استان ها نسبت به رسیدگی به تخلفات حوزه کرونا اقدامات چشمگیری انجام دهیم.

وی اظهار کرد: نظارت بر رعایت بهداشت محیطی در نانوایی ها، جایگاه های سوخت، فروشگاه های زنجیره ای (به عنوان مراکز پرخطر) و معرفی انبارهای احتکار کالاهای سلامت محور ازجمله موضوعاتی بودند که به دلیل اهمیت آنها در تأمین سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید بیشتری برای شناسایی آنها داشتیم.

معاون رییس قوه قضاییه افزود: 32 درصد از گزارش های دریافتی به تعداد 3 هزار و 639 گزارش توسط دادستان های سراسر کشور رسیدگی و احکام آنها صادر شده و با متخلفان برخورد قانونی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بیش از 12 هزار گزارش مردمی با موضوع تخلفات کرونا

بررسی بیش از 12 هزار گزارش مردمی با موضوع تخلفات کرونا