مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-21سياسي

ریچارد نفیو: کاهش تحریم ها برای کمک به مقابله با کرونا در ایران کافی نیست


یک مقام پیشین کاخ سفید با بیان اینکه کاهش تحریم ها برای مقابله ایران با ویروس کرونا کافی نیست، خواستار یک رویکرد مدون به منظور تضمین تراکنش های مورد نیاز شرکت ها برای دادوستد با ایران شد.

- یک مقام پیشین کاخ سفید با بیان اینکه کاهش تحریم ها برای مقابله ایران با ویروس کرونا کافی نیست، خواستار یک "رویکرد مدون" به منظور تضمین تراکنش های مورد نیاز شرکت ها برای دادوستد با ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریچارد نفیو مقام پیشین شورای امنیت ملی کاخ سفید که از او به عنوان معمار تحریم های ایران یاد می شود در گفت وگو با موسسه کیتو (CATO) که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد که کاهش تحریم ها برای کمک به ایران تا بتواند اقلام مورد نیازش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را وارد کند، کافی نیست.

وی افزود: اگر شما به شکلی ساده، تنها تحریم ها را در طول دوره بحران تعلیق کنید، شما به طور بالقوه فقط انواع سردردها و موانع قبلی را که پیشتر نیز وجود داشت، ایجاد می کنید.

وضعیتی که در آن شرکت ها نمی دانند تکلیف آنها چیست.

نفیو در ادامه خواستار یک رویکرد مدون شد که طبق آن، آمریکا با شرکت ها و ایران برای تسهیل تراکنش های خاص و الگوهای معاملاتی ویژه از طریق نامه های اعطای مجوز و دیگر تضمین ها همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریچارد نفیو: کاهش تحریم ها برای کمک به مقابله با کرونا در ایران کافی نیست

ریچارد نفیو: کاهش تحریم ها برای کمک به مقابله با کرونا در ایران کافی نیست