مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-21سياسي

با طرح های استخدام و تبدیل وضعیت، زحمات کادرهای درمانی را ارج نهیم


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که اوج افتخار موفقیت در بیماری کرونا مربوط به کادر درمان کشور است، گفت: می توانیم با طرح های استخدام و تبدیل وضعیت و تشویق این عزیزان گوشه ای از زحمات آنها را ارج نهیم.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که اوج افتخار موفقیت در بیماری کرونا مربوط به کادر درمان کشور است، گفت: می توانیم با طرح های استخدام و تبدیل وضعیت و تشویق این عزیزان گوشه ای از زحمات آنها را ارج نهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی پوربافرانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ویروس کرونا گفت: ملت ایران در آزمون بزرگ الهی خوش درخشید و اوج این افتخار مربوط به کادر درمان کشور است.

به راستی مجلس برای صاحبان این افتخار چه برنامه ای دارد؟ جا دارد امروز از عزیزان که در خط مقدم هستند حمایت کنیم و با طرح های استخدام، تبدیل وضعیت و تشویق این عزیزان در حوزه پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری و سایر کادر درمان و خدمات که مستقیما با بیماران کرونایی ارتباط داشتند گوشه ای از زحمات این عزیزان را ارج نهیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: امید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با طرح های استخدام و تبدیل وضعیت، زحمات کادرهای درمانی را ارج نهیم

با طرح های استخدام و تبدیل وضعیت، زحمات کادرهای درمانی را ارج نهیم