مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-04-21فناوري

آموزش مجازی، تبدیل آموزش سنتی به مجازی نیست


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه آموزش مجازی، تبدیل آموزش سنتی به مجازی نیست، گفت: آموزش مجازی ابزاری برای ارائه راه حل های مناسب جهت حل مشکلات کهنه آموزش و یادگیری است.

- ایسنا/قم سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با بیان اینکه آموزش مجازی، تبدیل آموزش سنتی به مجازی نیست، گفت: آموزش مجازی ابزاری برای ارائه راه حل های مناسب جهت حل مشکلات کهنه آموزش و یادگیری است.

محمد رستمی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: گسترش روزافزون علم و دانش در قرن جدید به خصوص فناوری اطلاعات و ارتباطات، تغییرات چشمگیری را در عرصه های گوناگون زندگی انسان ایجاد کرده است.

از جمله این تغییرات، تحولات صورت گرفته در حوزه آموزش و یادگیری است.

وی افزود: در شرایط کنونی گسترش ویروس کرونا که شاید به جبر می بایست از این روش نوین آموزشی البته در ایران و نه در جهان، استفاده کنیم، آموزش مجازی به عنوان یک ابزار نیرومند توانسته است تا حد زیادی دغدغه برنامه ریزان آموزشی را در این خصوص مرتفع نماید.

مدیر شورای فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: استفاده از این ابزار نوین مستلزم آن است که فراگیران نقش های جدیدی مانند جستجوگری اطلاعات را در فرایند یادگیری بپذیرند تا بتوانند درخصوص ارزش اطلاعات وسیعی که در شبکه جهانی اینتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی، تبدیل آموزش سنتی به مجازی نیست

آموزش مجازی، تبدیل آموزش سنتی به مجازی نیست