مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-20اجتماعي

60 درصد دانش آموزان کرمانشاهی وارد شبکه شاد شدند


رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی مدیران و معلمان استان و حدود 60 درصد از دانش آموزان استان با نصب این شبکه وارد کلاس درس خود شده اند.

- فرزاد خدایاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت آموزش به دانش آموزان از طریق شبکه شاد در استان، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تدام فرایند یادگیری و یادهی در این تعطیلات مدارس و ساماندهی آموزش در فضای مجازی یک ساختاری را با عنوان شبکه اجتماعی دانش آموز شاد طراحی کرده است.

وی با باشاره به فراهم بودن زیرساختارهای شبکه شاد در استان، گفت: تمامی مدیران و معلمان استان و حدود 60 درصد از دانش آموزان استان با نصب این شبکه وارد کلاس درس خود شده اند.

رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درخصوص نصب این اپلیکشین، گفت: دانش آموزان اپلیکیشن شاد را از لینک http://Shaddl.

medu.

ir دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب و وارد شبکه شوند.

وی افزود: در این مرحله محصل  با انتخاب گزینه دانش آموز وارد صفحه ای می شود که باید کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کند تا کد احراز هویت برای ورود به کلاس درس بگیرد، برای وارد کردن کیبورد گوشی روی لاتین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد دانش آموزان کرمانشاهی وارد شبکه شاد شدند

60 درصد دانش آموزان کرمانشاهی وارد شبکه شاد شدند