مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-20اقتصادي

پیش بینی تولید 1500 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشت تجن


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: آبی که در پشت سد شهید رجایی امسال ذخیره شده امکان تولید محصولات کشاورزی به ارزش بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان را در پایین دست خواهد داشت که سالی پربرکت را برای کشاورزان دشت تجن رقم خواهد زد.

- خبرگزاری فارس مازندرانزمین خالی را که اگر رها کنیم تبدیل به شالیزار نمی شود، اگر زمینی سبز شد باید بدانیم که سرسبزی اش را مدیون کشاورزی است که تمام قد پشتش ایستاده و رنج شبانه روزی کشیده است.

  این روزها، روزهای کشت و کار کشاورزان است، روزهایی که دست های ترک خورده، شانه های خسته شالیکاران و چشم های نگران شان به دنبال نقطه امید می گردد، نقطه ای که بتوانند به آن تکیه کنند و با خیالی آسوده بذرهایشان را در دل زمین بنشانند.

شرایط خوب و پرآب سد شهید رجایی ساری که 50 هزار هکتار را تحت پوشش قرار داده است امسال خیلی خوب توانسته شالیکاران را دلگرم کند.

  نکته مهم این است این سد قبل از آغاز فصل زراعی از شرایط خوب و پرآبی برخوردار بود درحالی که در اول اردیبهشت ماه سال 98 بعد از حسرت 6 ساله سرریز شد که خبر خوشی برای کشاورزان دشت 50هزار هکتاری تجن ساری بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: آبی که در پشت سد شهید رجایی امسال ذخیره شده امکان تولید محصولات کشاورزی به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 1500 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشت تجن

پیش بینی تولید 1500 میلیارد تومان محصولات کشاورزی در دشت تجن