مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-19سياسي

مشاغل با ریسکِ متوسط از ساعتِ 14 باز شوند


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ادارات از ساعت 7 تا 13 باز هستند، فروشگاه ها و مغازه ها باید از ساعت 14 باز شوند تا هم بتوان حمل و نقل عمومی را برای شیوع کمتر ویروس کرونا کنترل کرد و هم از حجم ترافیک کاسته شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ادارات از ساعت 7 تا 13 باز هستند، فروشگاه ها و مغازه ها باید از ساعت 14 باز شوند تا هم بتوان حمل و نقل عمومی را برای شیوع کمتر ویروس کرونا کنترل کرد و هم از حجم ترافیک کاسته شود.

علی بختیار در گفت و گو با ایسنا در خصوص آغاز به کار مشاغل با ریسک متوسط از فردا دوشنبه اول اردیبهشت، اظهار کرد: روز گذشته رییس جمهور به وزیر بهداشت دستور داد که بازگشایی مشاغل با ریسک متوسط مورد بررسی قرار بگیرد.

پس مشاغلی که هم اکنون باز شده اند و در حال بازگشایی هستند باید بازتاب و بازخورد این بازگشایی به ستاد مقابله با کرونا واصل شود و ستاد با بازخوردی که دریافت می کند نسبت به لغو محدودیت ها یا اعمال محدودیت های جدید اقدام کند.

وی افزود: بنده در مجلس تذکری به رییس جمهور در رابطه با بازگشایی مشاغل دادم و پیشنهاد دادم که اگر ادارات از ساعت 7 تا 13 باز هستند فروشگاه ها و مغازه ها باید از ساعت 14 باز شوند تا هم بتوان حمل و نقل عمومی را برای شیوع کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل با ریسکِ متوسط از ساعتِ 14 باز شوند

مشاغل با ریسکِ متوسط از ساعتِ 14 باز شوند