مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 17:062020-04-19اقتصادي

استاندار: جهش گردشگری همدان با سه طرح کلان محقق می شود


سید سعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در کارگروه جهش تولید استان اظهار داشت: سایت های اکباتان، علیصدر و باغ میوه سه طرح کلان گردشگری همدان است که اقتصاد استان را متحول می کند.

وی اضافه کرد: سایت گردشگری اکباتان با 240 هکتار وسعت در مجاورت سد اکباتان به شهرداری واگذار شده تا ضمن مطالعه طرح با بکارگیری مشاور متخصص، زیرساختهای لازم را در این منطقه ایجاد کند.

شاهرخی گفت: 230 هکتار از اراضی مجاور غار علیصدر نیز برای طراحی و اجرای سایت گردشگری به این مجموعه واگذار شده تا مقدمات کار را برای جذب سرمایه گذار فراهم کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: باغ میوه همدان نیز در وسعت 220 هکتار سومین سایت مهم گردشگری استان محسوب می شود که در ایجاد اشتغال و اقتصاد منطقه نیز بسیار اثرگذار است.

به گفته شاهرخی کارهای مقدماتی این طرح ها شامل مطالعه، طراحی و تصویب آن در کارگروه های مربوطه و ایجاد زیرساختهای مورد نیاز با کمک دستگاه های اجرایی تا پایان سال جاری باید به اتمام برسد و هر کدام در قالب یک بسته جداگانه آماده ارائه به سرمایه گذار باشد.

وی از شهرداری، اداره کل میراث فرهنگیٍ، گردشگری و صنایع دستی و شرکت سیاحتی علیصدر خواست این سه طرح را در صدر برنامه های خود قرار داده و تمام انرژی و توان خود را صرف به نتیجه رساندن این طرح ها کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: جهش گردشگری همدان با سه طرح کلان محقق می شود

استاندار: جهش گردشگری همدان با سه طرح کلان محقق می شود