مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-19پزشكي

شهرستان دنا در مدیریت بحران بیماری کرونا موفق عمل کرد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تقدیر از فرمانداری دنا گفت: دنا در زمینه پیشگیری از بیماری کوید 19 عملکرد موفقی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا دیدار و گفت وگو کرد.

معاون بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با فرماندار شهرستان دنا از زحمات تیم توانمند و پرتلاش این شهرستان در زمینه کرونا (کوید 19 ) تشکر و قدردانی کرد.

دکتر محمد مهدی بانشی گفت: فرماندار دنا با عملکرد شایسته و درخور شهرستان دنا، این شهرستان را به نگین استان در زمینه پیشگیری از بیماری کوید 19 تبدیل کرد.

 بانشی در ادامه افزود: برپایی ایستگاه های غربالگری در جای جای شهرستان، کنترل ورود و خروج در روستاها و همکاری تمام و کمال نماینده وزارت کشور در این شهرستان باعث برتری عملکرد ما در این منطقه از استان شد.

 پناهی فرماندار شهرستان دنا نیز گفت: ما هرچه داریم از همکاری مردم است، مردم بودند که با در خانه ماندن و پیشگیری باعث کنترل  و جلوگیری از این ویروس در سطح شهرستان شدند و جا دارد در همین جلسه از تمام مردم فهیم شهرستان دنا تشکر  و قدردانی نماییم عبدالحمید پناهی گفت: فعالیت های خود جوش و مردم نهاد در بخش ها و روستاها، همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دنا در مدیریت بحران بیماری کرونا موفق عمل کرد

شهرستان دنا در مدیریت بحران بیماری کرونا موفق عمل کرد