مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:362020-04-19فناوري

اپلیکیشن اندروید «شهروند آنلاین» شهرداری دهاقان راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، توسعه موضوعات مرتبط با شهر هوشمند یکی از برنامه های محوری شهرداری ها است و راه اندازی پروژه هایی در حوزه شهر هوشمند، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مردم می شود و همچنین امکان ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر را فراهم می کند.

مجید ضرغامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن اندروید شهرداری دهاقان اظهار داشت: نرم افزار شهروند آنلاین با هدف تسهیل راه های ارتباطی شهروندان با شهرداری و ارگان های وابسته به شهرداری ارائه شده است.

وی ادامه داد: شهروندان فهیم و محترم می توانند با نصب این نرم افزار بر روی تلفن های همراه شخصی خود از خدمات شهرداری بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی شهرداری دهاقان تشریح کرد: رسیدگی به درخواست های شهروندان 137، رسیدگی به شکایات شهروندان، پرداخت قبوض شهرداری، پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه برخی از خدمات ارائه شده شهرداری توسط این نرم افزار است.

وی اضافه کرد: همچنین مدیریت و جمع آوری پسماند شامل پسماندهای خانگی، پسماندهای کسب و پیشه مدیریت و جمع آوری پسماند شامل پسماندهای خانگی، پسماندهای کسب و پیشه، پسماندهای صنعتی، استعلام پرونده های شهرسازی، اطلاع از مناقصات و مزایدات شهرداری، اطلاع از خبرهای مهم و به روز شهر، وجود کانال داخلی رسمی شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن اندروید «شهروند آنلاین» شهرداری دهاقان راه اندازی شد

اپلیکیشن اندروید «شهروند آنلاین» شهرداری دهاقان راه اندازی شد