مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:072020-04-19اجتماعي

طرح آموزش مجازی مراکز گردشگری البرز آغاز شد


فریدون محمدی روز یکشنبه به ایرنا گفت : برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا دوره های آموزش گردشگری در نیمه نخست امسال به صورت مجازی دنبال می شود.

وی بیان داشت: با توجه به ابلاغ دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، برنامه های آموزشی در استان البرز و سایر استانها در بازه زمانی 6 ماهه اول سال جاری فقط با ارائه دروس نظری و دوره های آموزشی به صورت مجازی پیش بینی شده است.

محمدی افزود: به درخواست موسسات آموزشی این استان دوره های آموزشی مجازی در قالب واحد پلتفرم مشترک ابلاغی برگزار می شود و متقاضیان می توانند پس از ثبت درخواست و ازطریق سایت اعلام شده به مراکز آموزشی نسبت به انجام آزمون فوق الذکر در دوره های آموزشی معین اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: با توجه به اهمیت آموزش متقاضیان بخش گردشگری و اهمیت این استان به لحاظ قابلیت های بالا در این زمینه رسیدن به جایگاه مناسب در بخش آموزش و توسعه منابع انسانی از اهداف اصلی این اداره کل خواهد بود.

اکنون در استان البرز 61 واحد هتل، هتل آپارتمان، مجتمع اقامتی، مهمانپذیر و اقامت بوم گردی وجود دارد که در کلانشهر کرج 11 واحد هتل چهارستاره، سه ستاره، 2 ستاره و یک ستاره فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آموزش مجازی مراکز گردشگری البرز آغاز شد

طرح آموزش مجازی مراکز گردشگری البرز آغاز شد