مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-19ورزشي

رییس هیات کشتی کرمانشاه: قصد حضور در لیگ را داریم


در صحبتی که با هوشنگ بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه داشتم، او عنوان کرد که با رایزنی که با بیژن زنگنه وزیر نفت داشت، قرار شد که یک تیم از استان کرمانشاه به نام شرکت پالایش و پخش نفت استان در لیگ برتر کشتی آزاد سال 99 حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای کشتی در کرمانشاه و علاقمندان بیشمار به این رشته پهلوانی در استان، قصد داریم که با یک تیم پرقدرت در لیگ حضور یابیم.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: به همین منظور از تمامی ظرفیت های حاضر در استان و کشتی گیران بومی خود نظیر یدالله و ارشک محبی، بهمن تیموری، حامد رشیدی، خیرالله قهرمانی و سایر قهرمانان استفاده خواهیم کرد، ضمن اینکه در اوزانی که با خلاء کشتی گیر توانمند مواجه هستیم از سایر نفرات مطرح نیز استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد هدایت تیم کرمانشاه در لیگ برتر گفت: به طور حتم از داشته های فنی و نظرات محمدحسن محبی بعنوان یک بزرگتر استفاده می کنیم و در کنار آن به دنبال استفاده از یک سرمربی کاربلد هستیم.

دارنده مدال نقره جهان با تشکر از تلاش های بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه گفت: با توجه به کشتی گیران فعال و تماشاگران خوبی که استان دارد، شأن استان این بود که حداقل یک تیم خوب در لیگ برتر کشتی داشته باشد که خدا را شکر پس از چندین سال، کرمانشاه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات کشتی کرمانشاه: قصد حضور در لیگ را داریم

رییس هیات کشتی کرمانشاه: قصد حضور در لیگ را داریم