مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:462020-04-19حوادث

مسمومیت با قرص برنج در مازندران 36 درصد رشد یافت


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سال قبل 121 نفر براثر مسمومیت با قرص برنج جان باختند که رشد 36 درصدی نسبت به سال 97 داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عباسی اظهار داشت: در سال گذشته 121 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 36 افزایش داشت و از مجموع فوت شدگان 76 نفر مرد و مابقی زن بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان های ساری و بابل هر کدام با 21 و آمل با 20 فوتی به ترتیب بیشترین و شهرهای رامسر، عباس آباد و فریدونکنار هر کدام با یک مورد کمترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند، افزود: آبان با 14، دی و بهمن هر کدام با 13 مورد بیشترین فوتی و اردیبهشت با 7 مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: بر اساس این گزارش از تعداد فوت شدن براثر مسمومیت با قرص برنج 76 نفر متأهل و مابقی مجرد هستند.

وی ادامه داد: هر چند طی سال های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم اما متأسفانه در سال 98 آمار مسمومیت با قرص برنج مجدد روند افزایشی را در پیش گرفته و شاید همین امر اعمال تدابیر ویژه و سختگیرانه تر برای جلوگیری از ورود غیرقانونی قرص برنج به کشور و ممنوعیت فروش آن را دو چندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت با قرص برنج در مازندران 36 درصد رشد یافت

مسمومیت با قرص برنج در مازندران 36 درصد رشد یافت