مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-18سياسي

نمایندگان فاسد رد صلاحیت شده را به دادگاه بکشانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت 75 نفر از نمایندگان کنونی به دلایلی نظیر فساد مالی و بعضاً مسائل اخلاقی تایید نشد؛ - در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت 75 نفر از نمایندگان کنونی به دلایلی نظیر فساد مالی و بعضاً مسائل اخلاقی تایید نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت 75 نفر از نمایندگان کنونی به دلایلی نظیر فساد مالی و بعضاً مسائل اخلاقی تایید نشد؛ حالا که ردصلاحیت شدگان با طرح دوفوریتی خود یک بار دیگر پرونده را باز کرده اند، برای تحقق مطالبات مردمی و همچنین پایان دادن به ادعا ها درباره ظلم به این نمایندگان، خوب است که پرونده آن ها در دادگاه های صالحه بررسی شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه گذشته، دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به تصویب رساندند تا بر اساس این تبصره شائبه برانگیز و جنجالی، افرادی که گزارش های کذب درباره کاندیدا های انتخابات ارائه می کنند، مجازات شوند.

در متن این تبصره الحاقی آمده است هرگاه گزارش ارسالی به مراجع اجرایی و نظارتی انتخابات به ادعای ذی نفع خلاف واقع باشد، داوطلب می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان فاسد رد صلاحیت شده را به دادگاه بکشانید

نمایندگان فاسد رد صلاحیت شده را به دادگاه بکشانید