مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 01:552020-04-18ورزشي

پرسش های بی پاسخ از اتفاقات ناخوش اسکی/ سال سیاه رشته سفیدپوش!


اسکی ایران بی رمق ترین و بی حاصل ترین فصل خود را در حالی به پایان رساند که مدت زمان زیادی هم تا پایان دوره چهارساله ریاست رییس فعلی باقی نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سال بی رمق، بی حاصل و بی نتیجه اسکی ایران قطعاً هم باید با انتقادات فراوانی همراه باشد.

اسکی ایران که در این فصل پایان تلخ و همراه با تعطیلی اجباری ناشی از شیوع ویروس کرونا را هم تجربه کرد در نتیجه گیری بخش قهرمانی بسیار ضعیف عمل کرد.

المپیک زمستانی جوانان و اتفاقات عجیب در انتخابی پیش از آن در پیست توچال، اصرار بر انتخاب شاگردان یک مربی خاص که البته نتایج آنچه در بعد فنی و چه در زمینه عدم حفظ ارزش های موجود نمایان شد، تبلیغات بیش از حد روی نام یک مربی خاص و البته نتایج معکوس و در پی آن عدم آسیب شناسی در این خصوص، عدم آشنایی کافی با شرایط مسابقه و اشتباهات مکرر کادر فنی و انصراف دقیقه نودی اسکی باز ایرانی در خط استارت مسابقه، ادامه درگیری های کادر فنی با ملی پوشان سابق و این بار غیبت ناراحت کننده پر افتخارترین اسکی باز ایران در تمرینات تیم ملی و ناتوانی فدراسیون در مدیریت دلخوری میان سرمربی و ملی پوشان تنها بخشی از مشکلات موجود در فدراسیون اسکی در سال 98 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش های بی پاسخ از اتفاقات ناخوش اسکی/ سال سیاه رشته سفیدپوش!

پرسش های بی پاسخ از اتفاقات ناخوش اسکی/ سال سیاه رشته سفیدپوش!