مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-18اقتصادي

تخصیص اعتبار ویژه برای ‏اقدامات پیشگیرانه در حوضه های آبخیز خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از تخصیص اعتبار ویژه برای انجام ‏اقدامات پیشگیرانه در حوضه های آبخیز سیل خیز و بحرانی استان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از تخصیص اعتبار ویژه برای انجام ‏اقدامات پیشگیرانه در حوضه های آبخیز سیل خیز و بحرانی استان خبر داد و گفت: میزان این اعتبار هنوز قطعی نشده، اما حداقل 10 میلیارد تومان به اعتبار قبلی اضافه شده است.

علیرضا نصرآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 260 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای انجام ‏اقدامات پیشگیرانه در حوزه های آبخیز سیل خیز و بحرانی در 12 استان آسیب دیده از سیل های یک سال اخیر ‏تخصیص می یابد که خراسان جنوبی نیز جزء این استان هاست.

وی افزود: در هفته منابع طبیعی در خراسان جنوبی در اسفندماه سال گذشته، 31 پروژه سازه و طرح آبخیزداری و بیابانزدایی با اعتبار 12 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان های استان در حوزه های مختلف آبخیز، آبخوان، حفاظت و حمایت، امور اراضی و بیابان افتتاح شد.

نصرآبادی یادآور شد: طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در پیشگیری از تشدید سیلاب و کاهش خسارات ‏سیل های در مناطق بحرانی و پرمخاطره استان های سیل خیز بسیار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار ویژه برای ‏اقدامات پیشگیرانه در حوضه های آبخیز خراسان جنوبی

تخصیص اعتبار ویژه برای ‏اقدامات پیشگیرانه در حوضه های آبخیز خراسان جنوبی