مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-17سياسي

شرایط ادامه کار شهروندان رامشیر در طغیان کرونا / ماهشهر مراقبت کند


استاندار خوزستان در پاسخ به اینکه برخی از شهروندان رامشیری که در پتروشیمی های بندرامام و ماهشهر مشغول بودند، اخراج شده اند، گفت: کسی حق اخراج ندارد؛ - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در پاسخ به اینکه برخی از شهروندان رامشیری که در پتروشیمی های بندرامام و ماهشهر مشغول بودند، اخراج شده اند، گفت: کسی حق اخراج ندارد؛ به شهروندان رامشیری اطلاع دهند یک هفته یا 10 روز سرکار نیایند، اما حقوق برقرار باشد و به عنوان مرخصی در نظر گرفته شود تا شرایط رامشیر عادی شود.

غلامرضا شریعتی امروز (29 فروردین) پس از نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان رامشیر، اظهار کرد: به علت یک یا دو مورد بی احتیاطی و رفتار خطرناکی که در رامشیر انجام شد، در روز سیزدهم فروردین در روستای مطبگ و بعد از آن در دو روستای رمیله و طبره با طغیان بیماری در این روستاها مواجه شدیم که به نوعی به نسبت جمعیت، طغیانی در شهرستان رامشیر تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مشکلات جدی پیش آمد اما خدا را شاکریم که مرگ و میر در شهرستان رامشیر تاکنون حداقل بوده است.

مهمترین مساله در اپیدمی، کنترل مرگ و میر و بعد از آن جلوگیری از مبتلا شدن است.

تلاش برای کنترل طغیان کرونا در رامشیر شریعتی گفت: با طغیان ابتلا و شیوع در رامشیر مواجه بودیم و سریعا ستاد شهرستانی مقابله با کرونا وارد کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ادامه کار شهروندان رامشیر در طغیان کرونا / ماهشهر مراقبت کند

شرایط ادامه کار شهروندان رامشیر در طغیان کرونا / ماهشهر مراقبت کند