مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-17پزشكي

افزایش توجه به مسائل پیشگیرانه توسط مردم مازندران و سیر نزولی کرونا


معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر سیر بیماری کرونا در استان نزولی است، چرا که توجه به مسائل پیشگیرانه توسط مردم رفته رفته افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حامد روحانی زاده معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظهر امروز در حاشیه جلسه مسؤولان قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) با نماینده ولی فقیه در مازندران که در مصلی مرکز مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر سیر بیماری کرونا در استان نزولی است، چرا که توجه به مسائل پیشگیرانه توسط مردم رفته رفته افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با شکل گیری این قرارگاه جهادی، حال و روز اموات کرونایی که پس از فوت عزیز از دست رفته دچار تعلقاتی بیش از حالت نرمال می شدند بهتر شد، چرا که  نگران عدم رعایت مسائل شرعی بعد از فوت نبودند، در این خصوص وزارت بهداشت بعد از فوت اموات کرونایی طی تماس تلفنی آگاهی لازم را ارائه می دهد .

روحانی زاده خاطرنشان کرد: در خصوص جزییات قبر دستورالعمل از روز اول کندن قبر با عمق دو متر بود، و این همان استاندارد در حوزه بهداشت در بخش بیماری های مسری است، از کسانی هم که در غسال خانه ها کار می کنند هر چند روز یک بار تست کرونا گرفته می شود تاکنون مورد مثبتی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توجه به مسائل پیشگیرانه توسط مردم مازندران و سیر نزولی کرونا

افزایش توجه به مسائل پیشگیرانه توسط مردم مازندران و سیر نزولی کرونا