مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-17اجتماعي

مدارس مناطق زلزله زده قطور امسال افتتاح می شود


سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: پروژه های مدرسه سازی مناطق زلزله زده قطور در اول مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

- علی مناف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین اقدامات این اداره کل در مناطق زلزله زده قطور خوی اظهارکرد: در جریان زلزله قطور خوی اسفندماه سال گذشته مدارس 6 کلاسه هسته جوک و 6 کلاسه راویان با توجه به قدمت خیلی زیاد دچار آسیب شده بودند که با توجه به بررسی های کارشناسی از لحاظ فنی و اقتصادی مقاوم سازی این مدارس تخریب و از نو در حال احداث هستند.

وی ادامه داد: همچنین در این حادثه تعداد 5 باب مدرسه دچار آسیب های غیر اساسی شده بود که نیازمند انجام تعمیرات در این مدارس بود که در حال حاضر تعمیرات اساسی مدارس آغاز شده و تا اول مهر سال جاری قبل از شروع سال تحصیلی جدید آماده تحویل آموزش و پرورش منطقه می شود.

سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: بلافاصله بعد از وقوع زمین لرزه برای مدارس تخریبی با جایگزینی چند کانکس زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شد و هم اکنون مراحل تعمیر و مقاوم سازی پنج مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.

مناف زاده با اشاره به نوسازی و تجهیز سایر مدارس در استان افزود: در حال حاضر 18 مدرسه با 46 کلاس درس دیوار بلوکی، 70 مدرسه با 203 کلاس درس دیوار سنگی، 231 مدرسه با یک هزار و 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مناطق زلزله زده قطور امسال افتتاح می شود

مدارس مناطق زلزله زده قطور امسال افتتاح می شود