مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-16سياسي

امام جمعه مهریز: محرومان واقعی جامعه شناسایی و حمایت شوند


جحت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز پنجشنبه در جمع اعضای قرارگاه همدلی به توصیه های مقام معظم رهبری در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: شناسایی محرومان ، جلوگیری از موازی کاری و جذب کمک های خیران با فعالیت همگان باید مدنظر قرار گیرد .

وی ادامه داد: این قرارگاه در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشکیل شد و جمع آوری و توزیع کمک ها بین اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع کرونا را بر عهده دارد و با محوریت مساجد و با همکاری نیروهای بسیجی و مردمی با یک برنامه مستمر اقدام می کند.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: در مورد کمک مومنانه به نیازمندان به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ، طرح یادشده در ماه مبارک رمضان اجرا می شود و نحوه توزیع کمک ها از اصول اساسی است و همه باید با هدف رسیدن به نتیجه مطلوب این اصل را رعایت کنند.

محی الدینی با بیان اینکه توزیع کمک ها به عهده معتمدان محلی است یادآور شد: عده ای از افراد جامعه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و تعدادی به دلیل شیوع کرونا به لحاظ مالی، زندگی آنها دچار مشکل شد، بنابراین این خانواده ها مشمول طرح مواسات می شوند این قرارگاه با حضور جمعی از مسوولان شهری و روستایی، معتمدان محلی و سازمان های مردم نهاد ، مسوولان هیات های مذهبی و موسسات نیکوکاری در شهرستان مهریز تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: محرومان واقعی جامعه شناسایی و حمایت شوند

امام جمعه مهریز: محرومان واقعی جامعه شناسایی و حمایت شوند