مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-15فرهنگي

گاف مهران مدیری درباره آزادراه تهران-شمال + فیلم


مهران مدیری در اشتباهی عجیب در یکی از برنامه های دورهمی ویژه نوروز امسال، رانش کوه و آسفالت در قطعه 4 آزادراه تهران-شمال را به قطعه یک و نوساز آن ارتباط می دهد.

- ، مهران مدیری در یکی از برنامه های دورهمی در نیمه دوم تعطیلات فروردین ماه امسال با یکی از پروژه های عمرانی مهم کشور شوخی کرد که محتوای این شوخی واقعیت ندارد.

فضای مجازی، با برخی اتفاقات مهم در حوزه های عمرانی و اقتصادی کشور، شوخی هایی بدون پشتوانه علمی به مخاطب ارائه می کند.

مدیری در یکی از پلاتوهای به اصطلاح طنز خود، به اشتباه، ریزش کوه های اطراف قطعه 4 آزادراه تهران-شمال حد فاصل مرزن آباد تا چالوس را به قطعه یک این آزادراه که بهمن ماه سال قبل با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید، مرتبط کرد.

قطعه 4 این آزادراه در سال 91 و در سال پایانی دولت دهم و با حضور رییس دولت وقت به بهره برداری رسید و در 8 سال گذشته زیر بار ترافیک قرار داشته است.

وی در این پلاتوی کوتاه یک دقیقه ای، می گوید: این وسط نفهمیدیم چرا آزادراه تازه ساخته شده تهران-شمال در حال تخریبه؟ هنوز رفت و آمدی انجام نشده؛ یک تعداد فیلم و عکس دیدم که حتی یک ماشین هم در جاده نبود ولی آسفالت نو از وسط … خورده بود! کوه های اطراف جاده هم بی وقفه در حال ریزش بودن؛ شانس آوردیم کرونا اومد و کسی از این آزادراه، شمال نرفت؛ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف مهران مدیری درباره آزادراه تهران-شمال + فیلم

گاف مهران مدیری درباره آزادراه تهران-شمال + فیلم