مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-15ورزشي

فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/حفظ سلامتی بازیکنان از هرچیزی مهمتر است


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: امیدوارم در فصل آینده با بهبود وضعیت شیوع کرونا بتوانیم پر قدرت تر ظاهر شده و دل هواداران مان را شاد کنیم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: امیدوارم در فصل آینده با بهبود وضعیت شیوع کرونا بتوانیم پر قدرت تر ظاهر شده و دل هواداران مان را شاد کنیم.

رضا هنگام پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اعلام پایان فصل مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، افزود: به دلیل نامشخص بودن شرایط شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی بازیکنان به نظرم تصمیم فدراسیون مبنی بر تعطیلی مسابقات تصمیم درستی بود.

وی با بیان اینکه در لیگ برتر تیم ها از وجود بازیکنان خارجی استفاده می کنند و به دلیل نامشخص بودن زمان آغاز مجدد مسابقات تیم ها در سردرگمی به سر می بردند، خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی هزینه سنگینی دارد و باید فدراسیون این بخش را هم در نظر می گرفت که به همین دلیل تصمیم گیری در خصوص ادامه مسابقات ا برعهده باشگاه ها قرار داد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ادامه داد: در نظر خواهی صورت گرفته اغلب باشگاه ها با تعطیلی و اتمام مسابقات موافق بودند.

وی با اشاره به اینکه برخی تیم ها خواستار ادامه مسابقات به دلیل کسب رتبه بهتر بودند اما به نظرم حفظ سلامتی در اولویت است و تصمیم فدراسیون تصمیمی بجا و صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/حفظ سلامتی بازیکنان از هرچیزی مهمتر است

فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/حفظ سلامتی بازیکنان از هرچیزی مهمتر است