مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:362020-04-15اقتصادي

سطح گلخانه های هرمزگان به 700 هکتار افزایش می یابد


مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه برداشت محصولات گلخانه ای از آبان ماه سال گذشته آغاز و تا خردادماه امسال ادامه دارد اظهار کرد: 60درصد تولیدات گلخانه ای این استان به کشورهای روسیه و امارات متحده عربی صادی می شود.

مسعود گرگیج تسهیلات هر هکتار گلخانه را 25میلیارد ریال با سود 7درصد عنوان کرد و افزود: بیشتر گلخانه های هرمزگان در شهرهای رودان، حاجی آباد، میناب و بندرعباس احداث شده است.

وی، ارتقاء تولید در واحد سطح، افزایش کیفیت محصول، بازارپسندی و صرفه جویی در مصرف آب را از مهمترین مزایای کشت گلخانه ای برشمرد و گفت: فلفل های دلمه رنگی، گوجه، بادمجان و خیار از جمله محصولات گلخانه ای استان به شمار می رود.

مدیر امور باغبانی جهادکشاورزی هرمزگان بیان داشت: یکی از بهترین کشت هایی که از سوی کارشناسان کشاورزی برای صرفه جویی در مصرف آب مورد توصیه می شود و دولت نیز از آن حمایت می کند، کشت گلخانه ای است.

گرگیج خاطر نشان کرد: کشت گلخانه ای به دلیل تاثیر فراوان در کاهش مصرف آب و نیز افزایش بهره وری محصول و کاهش خسارت های بارندگی و حوادث غیرمترقبه به عنوان بهترین گزینه برای کشاورزان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح گلخانه های هرمزگان به 700 هکتار افزایش می یابد

سطح گلخانه های هرمزگان به 700 هکتار افزایش می یابد