مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 17:162020-04-14اجتماعي

بسیج کارمندان خراسان رضوی هفت هزار بسته بهداشتی توزیع کرد


سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد هزار بسته بهداشتی و فرهنگی در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته های بهداشتی شامل بطری های یک و نیم لیتری محلول ضدعفونی کننده است اظهار داشت: 2 هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز بین گروه های جهادی به منظور ضدعفونی کردن معابر، روستاها و حاشیه شهر و ادارات کل استان توزیع شده است.

وی گفت: توزیع هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضد عفونی کننده و دستکش بین جانبازان قطع نخاعی، موسسه توانبخشی سالمندان ایثار و همچنین آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان در مشهد از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان برای مقابله با کرونا بوده است.

سرهنگ کمالی افزود: پنج هزار بسته بهداشتی نیز بین بازنشستگان، بیماران و نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان دارای 31 حوزه مقاومت و 510 پایگاه است که از این تعداد هفت حوزه مقاومت و 210 پایگاه در مشهد و 24 حوزه و 300 پایگاه در شهرستان های این استان فعال است.

وی گفت: از آغاز فعالیت های ستاد مقابله با کرونا، اعضای این پایگاه ها همراه سایر نهادهای مسوول وارد عرصه مقابله با این ویروس شده اند و تا زمان شکست کرونا این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج کارمندان خراسان رضوی هفت هزار بسته بهداشتی توزیع کرد

بسیج کارمندان خراسان رضوی هفت هزار بسته بهداشتی توزیع کرد