مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-14بين الملل

داعش، ایران را مشمول عذاب الهی با کرونا دانست!


در تبلیغات داعشی ها در رابطه با شیوع ویروس کرونا، اظهارنظر علیه ایران فراموش نشده و ایران هم مشمول عذاب الهی دانسته شده است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شیوع ویروس کرونا در جهان فرصت تازه ای را در اختیار داعش قرار داده تا طی بیانیه ای علیه ایران و شیعیان اقدام کند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا که موجب هراس مردم و سیاستمداران در عموم کشورهای جهان شده است، این نگرانی نیز به سرعت پدید آمد که داعش بکوشد از این فرصت برای بازسازی خود و آغاز دور جدیدی از حملات، چه در خاورمیانه و چه علیه غرب، استفاده کند.

سیدعبدالامیر نبوی، پژوهشگر مسائل خاورمیانه، در یادداشتی برای خبرآنلاین نوشت: داعش تا 6 فوریه (17 بهمن) از اظهارنظر درباره شیوع این بیماری خودداری کرد و سرانجام دیدگاه خود را در نشریه هفتگی النبأ، ذیل آیه­ای از قرآن نوشت: آری عقاب پروردگارت سخت سنگین است (سوره بروج، آیه 12).

طبق تفسیر داعش، دولت چین به خاطر آزار و اذیت مسلمانان اویغور مجازات می­شود و اگرچه مشرکان مستحق عذاب در این دنیا و آخرت هستند، تقدیر از مصیبت­هایشان و بلاهایی که بر سر آنها می­آید ستودنی است .

در ادامه هشدار داده شده که شیوع این بیماری ممکن است مسلمانان چینی را هم تحت تأثیر قرار دهد و یا به کشورهای همسایه با جمعیت زیاد مسلمان سرایت کند، لذا لازم است مسلمانان از ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش، ایران را مشمول عذاب الهی با کرونا دانست!

داعش، ایران را مشمول عذاب الهی با کرونا دانست!