مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-14اقتصادي

ادامه نظارت وزارت تعاون بر تعاونی های سهامی عام با هماهنگی بورس


مدیر کل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاوت گفت: با ابلاغ آیین نامه اجرای قانون نظارت بر شرکت های تعاونی سهامی عام هیچ محدودیتی در فعالیت یا نظارت بر تعاونی های سهامی عام ایجاد نشده و کلیه کارهای نظارتی این تعاونی ها بر مبنای قانون تجارت صورت می پذیرد.

- مدیر کل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاوت گفت: با ابلاغ آیین نامه اجرای قانون نظارت بر شرکت های تعاونی سهامی عام هیچ محدودیتی در فعالیت یا نظارت بر تعاونی های سهامی عام ایجاد نشده و کلیه کارهای نظارتی این تعاونی ها بر مبنای قانون تجارت صورت می پذیرد.

علی رضا ناطقی در گفت و گو با ایسنا، درباره ابلاغ اصلاحیه آیین نامه اجرای قانون نظارت بر شرکت های تعاونی سهامی عام اظهار کرد: این آیین نامه باید بر مبنای قانون تجارت تنظیم می شد و ابلاغیه صورت گرفته در واقع اصلاحیه ای است که به این آیین نامه خورده است.

و چیزی نیست که محدودیت ایجاد کند؛ اتفاقا محدودیتشان برداشته شده و کلیه کارهای نظارتی آنها بر مبنای قانون تجارت انجام می شود.

وی افزود: نظارت تعاونی های سهامی عام بر مبنای قانون تجارت انجام می شود.

چون اساسا این دسته تعاونی ها بر مبنای قانون تجارت شکل گرفته اند و محدودیت تملک سهام دارند که وزارت تعاون آن محدودیت تملک را نظارت می کند و مابقی امورات آنها بر مبنای قانون تجارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نظارت وزارت تعاون بر تعاونی های سهامی عام با هماهنگی بورس

ادامه نظارت وزارت تعاون بر تعاونی های سهامی عام با هماهنگی بورس