مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-14اقتصادي

آموزش هوانوردی عمومی در فرودگاه کلاله و چند خبر کوتاه از گلستان


با توجه به قابلیت های فرودگاه کلاله مانند باند مناسب، برج مراقبت، شرایط آب و هوایی مساعد منطقه و همچنین ضرورت تربیت خلبان های توانمند و ماهر، دوره آموزش هوانوردی عمومی در این فرودگاه برگزار می شود.

علی متانت اظهار داشت: مذاکرات اولیه با دانشگاه علمی - کاربردی انجام شده و با توجه به علاقمندی و استقبال بخش خصوصی تلاش می کنیم اولین دوره این آموزش ها امسال برگزار شود.

وی همچنین گفت: با تخصیص 90 میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرایی ساخت دیوار حفاظتی فرودگاه کلاله به طول حدود 12 کیلومتر امسال به پایان می رسد.

** فرماندار گرگان با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی از 23 فروردین گفت: اجرای دستورالعمل های بهداشتی از اولویت های ستاد ملی مبارزه با کرونا است و اصناف متخلف در صورت تمکین نکردن، پلمب خواهند شد.

محمد حمیدی اظهار داشت: در 2 روز اول اجرای مرحله دوم این طرح 61 بازدید توسط اکیپ نظارتی با محوریت بهداشت و با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن گرگان انجام شد.

** مدیرکل شیلات گلستان گفت: در راستای طرح مکانیزاسیون کشاورزی، 50 میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزه کردن مزارع شیلاتی استان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش هوانوردی عمومی در فرودگاه کلاله و چند خبر کوتاه از گلستان

آموزش هوانوردی عمومی در فرودگاه کلاله و چند خبر کوتاه از گلستان