مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-14اقتصادي

روزانه چهار هزار ژل ضدعفونی کننده دست در رفسنجان تولید می شود


علی دینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 شرکت رفسنجانی به طور میانگین هر کدام روزانه 2 هزار عدد ژل با گنجایش 60 سی سی تا نیم لیتر و در مجموع حداکثر توانایی و ظرفیت تولید هفت هزار و 500 عدد محلول ضد عفونی کننده دست را دارند که در سایزهای مختلف تولید و در این شهرستان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: الکل های اتانول کارگاه ها، تحویل 2 شرکت دانش بنیان دانشگاهی آداس کربن دانشگاه ولیعصر (عج) و زیست فناور روناک با همکاری کیا سم می شود و این شرکت ها، ژل ضدعفونی کننده دست تولید می کنند.

دینی با اشاره به اینکه یکی از اقلام مورد نیاز مبارزه با ویروس کرونا، ژل ضدعفونی کننده دست است گفت: شرکت های دانش بنیان دانشگاهی رفسنجان با شعار سال 99 جهش تولید وارد کارزا عمل و اقتصاد مقاومتی درون گرا شده اند و ظرفیت تولید هفت هزار و 500 عدد محلول ضد عفونی کننده دست را دارند.

دینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تولید و توزیع الکل به عنوان مواد تحت کنترل زیر نظر مدیریت دارو است و اطلاعات دقیق را می توان از این مدیریت کسب کرد با بحران کمبود الکل در شهرستان مواجه نخواهیم شد و با تدابیری که اندیشیده شده سعی می کنیم که محصولات باکیفیتی در اختیار مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه چهار هزار ژل ضدعفونی کننده دست در رفسنجان تولید می شود

روزانه چهار هزار ژل ضدعفونی کننده دست در رفسنجان تولید می شود