مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-13اقتصادي

50 پارک در زاهدان بهسازی و ساخته می شود


محمدامیر براهویی روز سه شنبه در این باره اظهارداشت: امسال رشد قابل توجهی در افزایش سرانه فضای سبز شهر زاهدان خواهیم داشت.

وی بیان کرد: از اولویت های اساسی شهرداری زاهدان در سالجاری جهش سرانه فضای سبز است که می طلبد در این راستا تامین آب پایدار، خاک مناسب، نیروی انسانی متخصص و در نهایت همراهی و مشارکت مردمی مهیا شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: فضای سبز شرایط مناسبی را جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم و همچنین سبب بهبود وضعیت زیست محیطی و ارتقای سیما و منظر شهری خواهد شد.

وی به آبیاری فضای سبز اشاره کرد و افزود: در راستای آبیاری فضای سبز 120کیلومتر لوله گذاری شبکه آبیاری در زاهدان اجرا شده که 60 کیلومتر آن در سال گذشته انجام شده است.

براهویی اظهارداشت: اتصال شبکه پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری به شبکه آبیاری فضای سبز تحولات چشمگیری به همراه دارد که امیدواریم با مشارکت امور آب منطقه ایی و حمایت مدیریت ارشد استان این مهم در سالجاری اجرایی شود.

وی تصریح کرد: جهت نگهداری فضای سبز 100 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری پیش بینی شده که انتظار می رود با بکارگیری شرکت های پیمانکاری توانمند اجرایی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان ساخت پارک بانوان، پارک بعثت، بوستان کوثر، پارک سهروردی زیباشهر، پارک شهید قاسم سلیمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 پارک در زاهدان بهسازی و ساخته می شود

50 پارک در زاهدان بهسازی و ساخته می شود