مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-13اقتصادي

50 پارک در سال جاری در زاهدان بهسازی و احداث می شود


50 پارک بزرگ و کوچک در سال جاری در راستای توسعه سرانه فضای سبز با اعتباری بالغ بر 300 میلیاردریال بهسازی و احداث خواهند شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان: 50 پارک بزرگ و کوچک در سال جاری در راستای توسعه سرانه فضای سبز با اعتباری بالغ بر 300 میلیاردریال بهسازی و احداث خواهند شد.

محمدامیر براهویی در بازدید اعضا شورای شهر زاهدان از فضای سبز اظهار داشت: امسال رشد قابل توجهی در افزایش سرانه فضای سبز شهر زاهدان خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: از اولویتهای اساسی شهرداری در سال جاری جهش سرانه فضای سبز می باشد که می طلبد در این راستا تامین آب پایدار، خاک مناسب، نیروی انسانی متخصص و در نهایت همراهی و مشارکت مردمی مهیا گردد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان بیانداشت: فضای سبز شرایط مناسبی را جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم و همچنین سبب بهبود وضعیت زیست محیطی و ارتقای سیما و منظر شهری خواهد شد.

وی به آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: در راستای آبیاری فضای سبز 120کیلومتر لوله گذاری شبکه آبیاری اجرا شده که 60 کیلومتر آن در سال گذشته انجام شده است.

براهویی اظهارداشت: اتصال شبکه پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری به شبکه آبیاری فضای سبز تحولات چشمگیری می بخشد و در نهایت توسعه فضای سبز شهر زاهدان را به دنبال خواهد داشت که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 پارک در سال جاری در زاهدان بهسازی و احداث می شود

50 پارک در سال جاری در زاهدان بهسازی و احداث می شود