مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-13سياسي

اهدای بسته غذایی و ماسک از سوی بازسازی عتبات عالیات خوزستان


حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب های اربعین که در جریان سیل بهار پارسال خوزستان و سیل سیستان و بلوچستان در کمک رسانی و تامین غذای گرم ساکنان سیل زدگان خوش درخشیدند با شیوع ویروس کرونا و افزایش مخاطرات این اپیدمی مرگبار ، اقدام های جهادی و شبانه روزی انجام دادند که مهمترین آن مشارکت در عملیات ضدعفونی و گند زدایی معابرو اماکن شهری و روستایی است.

وی گفت: کار ضدعفونی و گندزدایی مناطق پرخطر خوزستان همچنان توسط موکب های اربعین حسینی و گروه های جهادی همچنان ادامه دارد.

توزیع 13هزار بسته غذایی بین مستمندان نیازمند و خانوارهای آسیب دیده از کرونا رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از توزیع 13 هزار بسته غذای بین مستمندان نیازمند و خانوارهای آسیب دیده از ویروی کرونا در چند روز اخیر خبر داد.

وی گفت: در این راستا 300هزار بسته شوینده به ساکنان مناطق حاشیه ای شهرهای خوزستان توسط موکب های اربعین اهدا شد.

موسوی با بیان اینکه همه فعالیت های مردمی و جهادی موکب های اربعین خوزستان از محل نذورات و کمک های خیرین نیکوکار تامین می شود بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از انتشار ویروس کرونا و مخاطرات ناشی از شیوع این ویروس در استان ،عملیات ضدعفونی معابر عمومی با هماهنگی ستاد مبارزه و پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته غذایی و ماسک از سوی بازسازی عتبات عالیات خوزستان

اهدای بسته غذایی و ماسک از سوی بازسازی عتبات عالیات خوزستان