مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-13دانش

دستگاه لایه نشانی شیمیایی به کمک پلاسما تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ حبیب اله دماوندی مدیر عامل شرکت دانش بنیان پلاسما فن آور امین گفت: - دستگاه لایه نشانی شیمیایی از بخار به کمک پلاسما که پیش تر از خارج کشور وارد می شد با همت یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ حبیب اله دماوندی مدیر عامل شرکت دانش بنیان پلاسما فن آور امین گفت: عمده فعالیت های این شرکت در زمینه طراحی و ساخت سیستم های لایه نشانی تحت خلاء به کمک پلاسما و هم چنین انواع منابع تغذیه متناسب با کاربرد های مهندسی سطح است.

دستگاه لایه نشانی شیمیایی از بخار به کمک پلاسما از جمله تجهیزات دانش بنیان این شرکت است که پیش از این صرفاً از طریق واردات تامین می شد.

وی افزود: نیتروژن دهی پلاسمایی یکی دیگر از محرو های فعالیت این شرکت است.

از جمله قطعاتی که به کمک نیتروژن دهی پلاسمایی تحت عملیات لایه نشانی سطحی قرار می گیرند عبارتند از چرخ دنده ها، میل لنگ ها، میل بادامک ها، قالب های دایکست، قالب های اکستروژن، قالب های فورج، قالب های شکل دهی، قالب های پلاستیک، حدیده ها، ابزار های برشی، ماردون ها، محور ها و سایر قطعات صنعتی،.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه لایه نشانی شیمیایی به کمک پلاسما تولید شد

دستگاه لایه نشانی شیمیایی به کمک پلاسما تولید شد