مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-13ورزشي

نابرده رنج «جای پارک» میسر نمی شود!


موضوع جای پارک در این روزها به حدی رسیده است که این بار بازی «صندلی بازی» را با تعداد ماشین ها در خیابان ها تجربه می کنیم؛ هر خودرویی زودتر برسد، - موضوع جای پارک در این روزها به حدی رسیده است که این بار بازی صندلی بازی را با تعداد ماشین ها در خیابان ها تجربه می کنیم؛ هر خودرویی زودتر برسد، بازی را برده.

خبرگزاری مهر ؛ مجله مهر_مرضیه کیان: هرسال به اسفند ماه که می رسیدیم جای تکان خوردن و راه رفتن در خیابان و مترو نبود، اسفندی که گذشت اما حکایت دیگری داشت، متفاوت تر از تمام اسفندهایی که آمد و رفت.

جدا از چهره ی متفاوت خانم ها و آقایان که بدون استثنا دستکش به دست و ماسک زده بودند، متروی دروازه شمیران و امام خمینی تا حدی خلوت شده بود که می شد بین صندلی های خالی، ده بیست سی چهل کنی و یکی را انتخاب کنی! تازه برای تنوع در ایستگاه بعدی صندلی ات را عوض کنی! راستش همه از همین جنس شدیم، دروغ نگفتم اگر بگویم همه ترسیدیم که نکند کرونا حنجره ما را هم بگیرد.

دل به دریا زدیم و بنزین سه هزار تومانی به خیک خودرو بستیم و با طرحی که مسئولان وضع کردند و ساعات طرح ترافیک را پایین آوردند، خیابان را گز کردیم تا به محل کار برسیم.

اوایل که این طرح اجرا شد، اوضاع خوب و با خیال راحت و دور از چشم کرونا، فضای قرنطینه را در اتومبیل شخصی ایجاد کردیم تا کمتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابرده رنج «جای پارک» میسر نمی شود!

نابرده رنج «جای پارک» میسر نمی شود!