مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-13سياسي

بختیار: رزمایش کمک به نیازمندان بسیار ارزشمند است


رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در چارچوب یک نظام اجتماعی توسعه یافته و ساماندهی منابع، اقشار آسیب پذیر مورد حمایت قرار گیرند.

- رییس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در چارچوب یک نظام اجتماعی توسعه یافته و ساماندهی منابع، اقشار آسیب پذیر مورد حمایت قرار گیرند.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت و نیازمندان، بیان کرد: در شرایطی که مردم از لحاظ معیشتی وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند، کشور ما با مشکلی دیگر به نام ویروس کرونا روبرو شد که شرایط را برای اقشار آسیب پذیر سخت تر کرد و این قشر را در تنگناهای معیشتی قرار داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما شاهد بودیم که از همان روزهای ابتدایی، مردم و خیرین به میدان آمده و در سراسر کشور ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دادند حتی برخی از منازل به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود نیروهای خودجوش مردمی برای کمک به نیازمندان در کشور بسیار ارزشمند بوده و ما در هیچ کجای دنیا نمی بینیم که مردم با ایثار و به صورت جهادی در بحران ها با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار: رزمایش کمک به نیازمندان بسیار ارزشمند است

بختیار: رزمایش کمک به نیازمندان بسیار ارزشمند است