مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-13اقتصادي

تولید 1100 متر فرش دستبافت در اسدآباد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از تولید 1100 متر فرش دستبافت توسط فرشبافان اسدآبادی در این شهرستان خبر داد.

- رحیم قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته این میزان فرش دستبافت توسط شرکت تعاونی فرشبافان، پشتیبانان و فرشبافان مددجوی بهزیستی و کمیته امداد شهرستان تولید شده است.

وی ارزش این میزان فرش تولید شده را سه میلیارد و 300 میلیون ریال برشمرد و افزود: تعداد 2250 نفر در قالب شرکت تعاونی فرشبافان، پشتیبان و مددجوی کمیته امداد و بهزیستی این میزان فرش دستبافت را تولید کرده اند.

قربانی تعداد فرشبافان شهرستان را در مجموع 5000 نفر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد قالیبافان اسدآبادی پنج درصد بیمه بوده و سال گذشته تعداد سه نفر از فرشبافان اسدآبادی بازنشسته شده اند.

وی با اشاره به وجود 2000 دار قالی فعال در شهرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به سه پشتیبان فرش در حال فعالیت شهرستان پرداخت شد.

قربانی همچنین با اشاره به پرداخت سه میلیارد ریال تسهیلات به 60 نفر از فرشبافان مستقل شهرستان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در بحث تولید فرش در سطح استان دارای رتبه سوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 1100 متر فرش دستبافت در اسدآباد

تولید 1100 متر فرش دستبافت در اسدآباد