مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-13پزشكي

کمک 2.5 میلیارد ریالی پزشکان ارومیه ای برای مقابله با کرونا


رییس سازمان نظام پزشکی ارومیه روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این کمک با همکاری پزشکان، انجمن ‍های علمی تخصصی، دندانپزشکان و انجمن پزشکان عمومی جمع آوری شده و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

ناصر عبایی افزود: اهدای 450 ماسک N95 از طرف انجمن پزشکان عمومی به مراکز بهداشتی و دستیاران پزشکی شاغل در بیمارستانهای دولتی از جمله این کمک هاست که می تواند در امر پیشگیری از بیماری نقش بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: با شیوع بیماری شاهد فعالیت های بسیار گسترده انجمن های علمی تخصصی بودیم از جمله انجمن داروسازی استان کمک بسیار شایانی را در تهیه ماسک N95 انجام دادند و انجمن دندانپزشکی شاخه آذربایجان غربی در تهیه و توزیع هزاران دست لباس محافظتی، ماسک و شیلد محافظ صورت اقدام کردند.

وی اضافه کرد: سازمان نظام پزشکی نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود اقدام به تهیه محلول های ضدعفونی، دستکش و ماسک کرد که این اقلام در اختیار همکاران بخش خصوصی قرار داده شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده ، هزاران جفت دستکش و مقادیری ماسک در مرحله اول فاصله گذاری اجتماعی در اختیار مطب های فعال قرار داده شده تا مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2.5 میلیارد ریالی پزشکان ارومیه ای برای مقابله با کرونا

کمک 2.5 میلیارد ریالی پزشکان ارومیه ای برای مقابله با کرونا