مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 02:552020-04-12اقتصادي

آبخیزداری نگران غرق شدن های پساکرونایی!


معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با توجه به آبگیری تمامی سازه های آبخیزداری، نگرانی درخصوص غرق شدن افراد در این سازه ها پس از پایان بیماری کرونا وجود دارد.

- ایسنا/مرکزی معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با توجه به آبگیری تمامی سازه های آبخیزداری، نگرانی درخصوص غرق شدن افراد در این سازه ها پس از پایان بیماری کرونا وجود دارد.

رضا عظیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بارش های اخیر با توجه به اقدامات اساسی و مرمت های صورت گرفته خسارتی در حوضه های آبخیز به دنبال نداشته است، افزود: در حال حاضر بواسطه شیوع ویروس کرونا حضور مردم در عرصه های طبیعی و رودخانه ها کم است، اما این نگرانی وجود دارد که با پایان این بیماری حضور در عرصه ها و مسیرهای منتهی به رودخانه ها افزایش یابد، به همین دلیل باید توصیه های لازم به مردم برای جلوگیری از حضور در مسیر رودخانه ها و سیلاب صورت گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از عمده نگرانی ها غرق شدگی در پشت سازه هاست، البته تابلوهای شنا ممنوع در نقاط خطر نصب شده است ولی با توجه به بی توجهی برخی از افراد، بیشترین خطر در این حوزه است که باید هشدارهای لازم در این راستا صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبخیزداری نگران غرق شدن های پساکرونایی!

آبخیزداری نگران غرق شدن های پساکرونایی!