مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-12اقتصادي

معاون شهردار زاهدان: ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهر مشهود باشد


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: توزیع و ارائه امکانات خدمات شهر در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بایستی براساس عدالت اجتماعی و مشهود باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهار داشت: توزیع و ارائه امکانات خدمات شهر در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بایستی براساس عدالت اجتماعی و مشهود باشد.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا افزود: از آنجاییکه منطقه چهار زاهدان جزو مناطق کمتر توسعه یافته محسوب می شود، می طلبد مدیران شهری نگاه ویژه به آن داشته باشند تا حداقل توزیع عادلانه خدمات شهری از جنبه های مختلفی همچون تخصیص اعتبارات، مدیریت زمان، همت مضاعف در جهت رسیدن به توسعه نسبی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: سال 99 با برنامه ریزی های صورت گرفته بایستی پیشوند حاشیه شهر با تقویت خدمات شهری از مناطق شمالی شهر زاهدان و کم برخوردار برداشته شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری در زمینه فضای سبز و نیز در صورت راه اندازی شبکه آبیاری، ایجاد پارک های محلی و سرانه فضای سبز شهری رشد قابل توجهی خواهد کرد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان به طرح جمع آوری زباله از درب منازل اشاره کرد و گفت: جمع آوری زباله از درب منازل با زمانبندی مشخص در هر منطقه باعث نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار زاهدان: ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهر مشهود باشد

معاون شهردار زاهدان: ارائه خدمات در مناطق حاشیه شهر مشهود باشد