مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:452020-04-12سياسي

راهداری تالش: خودروهای عمومی برای گذر به خلخال برگ تردد می گیرند


غلامحسین بختشاهی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال صدور برگ تردد از فرمانداری شهرستان خلخال استان اردبیل برای کامیون ها و برخی خودروهای بومی جهت گذر به محور اسالم استان گیلان، امروز تعدادی از کامیون داران تالش نیز به معدن شن و ماسه خلخال در آن محور حرکت کرده بودند، اما از ورود آنان به آن شهرستان ممانعت به عمل آمده بود.

وی افزود: تعدادی از کامیون داران تالشی نیز امروز با انسداد دو نقطه اسب ونی و پیسستون محور اسالم - خلخال، برای حدود 6 ساعت مانع عبور خودروهای پلاک خلخال شده بودند.

او ادامه داد: با توجه به ضرورت گذر کامیون ها از محور اسالم - خلخال برای حمل مصالح معدن و تردد خودروهای پلاک حمل و نقل عمومی در مسیر یاد شده، از رانندگان این وسایل نقلیه خواسته شد برای دریافت برگ تردد خودرو فردا به فرمانداری تالش مراجعه کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش گفت: محور اسالم به خلخال با 70 کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و شهروندان تالش و خلخال از دیرباز با همدیگر روابط حسنه، ارتباطات و پیوندهای خویشاوندی دارند.

محدودیت تردد بین شهرها و استان ها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناست و ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، تردد بین شهری در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری تالش: خودروهای عمومی برای گذر به خلخال برگ تردد می گیرند

راهداری تالش: خودروهای عمومی برای گذر به خلخال برگ تردد می گیرند