مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-12اقتصادي

شهرک سرمایه گذاری مشترک ایران و چین در البرز راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: شعاع 120 کیلومتری اشتهارد بزرگ ترین مانعی بود که قانون رفع موانع تولید برای فعالان اقتصادی مستقر در اشتهارد ایجاد کرده بود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: شعاع 120 کیلومتری اشتهارد بزرگ ترین مانعی بود که قانون رفع موانع تولید برای فعالان اقتصادی مستقر در اشتهارد ایجاد کرده بود.

محمد امین فرشی روز یکشنبه 24 فروردین در مراسم تقدیر جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان از استاندار البرز به جهت لغو ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر و رونمایی از تمبری به همین مناسبت که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: مجاهدت و تلاش استاندار البرز باعث شده طی یک سال و نیم گذشته بسیاری از چالش ها و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرتفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: شعاع 120 کیلومتری اشتهارد بزرگ ترین مانعی بود که قانون رفع موانع تولید برای فعالان اقتصادی مستقر در اشتهارد ایجاد کرده بود و طی سالیان گذشته به دغدغه بزرگی برای مسئولان و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان تبدیل شده بود.

وی افزود: برنامه ها و طرح های ویژه ای برای توسعه صنعت و اقتصاد استان در نظر داریم که تبدیل فاز دوم شهرک صنعتی اشتهارد به منطقه ویژه اقتصادی یکی از آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک سرمایه گذاری مشترک ایران و چین در البرز راه اندازی می شود

شهرک سرمایه گذاری مشترک ایران و چین در البرز راه اندازی می شود