مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:162020-04-12سياسي

هنوز به پیک کرونا نرسیده ایم


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز به پیک کرونا نرسیده ایم، گفت: حمایت های جسمی و روانی از شهروندان به ویژه فعالان حوزه خدمات شهری امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی در تذکری در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: بهار امسال خزان زندگی برخی از شهروندان در تهران است که به عنوان نماینده مردم شهر در شورا با این افراد ابراز همدردی کرده و آرزوی بهاری بهتر برایشان دارم.

وی افزود: بازدیدهایی از سازمان های آتش نشانی، پسماند و بهشت زهرا داشته ام که همکاران ما در این سازمان ها اقدامات قابل ستایشی را جهت کمک به مردم انجام می دهند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: روزانه پیش از بروز کرونا، 4500 تن پسماند تولید می شد که در حال حاضر رقم پسماندهای خانگی وعادی به 7500 تن رسیده و روزانه 110 تن پسماند بیمارستانی تولید می شود.

امانی خاطرنشان کرد: دغدغه من حفظ جان پرسنل و سرمایه انسانی در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است و هر چند غربالگری ها به خوبی از این پرسنل انجام گرفته ولی لازم است حمایت های بیشتری انجام شود.

وی گفت: برخی از هیأت ها، مساجد و اماکن زیارتی پشتیبانی هایی را برای کادر پزشکی آغاز کرده اند و به طور مثال با تهیه آب میوه و اقلام بهداشتی در صدد حمایت از بیماران مبتلا به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به پیک کرونا نرسیده ایم

هنوز به پیک کرونا نرسیده ایم