مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:362020-04-12سياسي

تاکید فرماندار ماسال بر نظارت بر مقاوم سازی منازل روستایی


وحید پورحضرت روز یکشنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: بنیاد مسکن در کنار اجرای طرح هادی روستایی باید بر ساخت و سازهای غیرمجاز نیز نظارت کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر مقاوم سازی منازل روستایی در اولویت اصلی قرار گیرد افزود: با اقدامات این نهاد عمومی و همراهی روستاییان خدمات شایسته ای را در روستاها و مناطق محروم شاهد هستیم .

وی فعالیت های حوزه بوم گردی در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد : از کل سهمیه 345واحد بوم گردی مصوب شهرستانی تا کنون 127 درصدتحقق یافته است و با دریافت موافقت اصولی 427واحدتحقق 124درصدی داشته ایم که نشان می دهد بنیاد مسکن در این حوزه موفق عمل کرده است .

رییس بنیاد مسکن شهرستان ماسال نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت اجرای طرح هادی روستایی، تسهیلات مقاوم سازی ارایه و تصریح کرد: اجرای کامل طرح هادی در 79 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان شاخص شهرستانی را در این رابطه صددرصد رسانده است .

سیدحسین محمدی افزود: سال گذشته بازنگری و مرحله نقشه برداری21 روستا به اتمام رسید و خروج افزون بر400 هکتار اراضی زراعی و باغی از طرح هادی روستایی با مشارکت جهاد کشاورزی انجام گردید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار ماسال بر نظارت بر مقاوم سازی منازل روستایی

تاکید فرماندار ماسال بر نظارت بر مقاوم سازی منازل روستایی