مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 17:202020-04-11اقتصادي

معاون شهردار زاهدان: بودجه شهرداری در سال جاری صرف اولویت های تعیین شده شود


بودجه خدمات شهری در سال جاری بایستی بر اساس اولویت های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری بعمل آید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان: بودجه خدمات شهری در سال جاری بایستی بر اساس اولویت های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری بعمل آید.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان افزود: بودجه خدمات شهری بایستی بنا بر اولویت های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری شود.

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان بیان داشت: براساس نامگذاری سال 99 به سال زیباسازی، نظافت و پاکیزگی شهری می بایست در راستای سیاست های تعیین شده از سوی شهردار زاهدان، برنامه ریزی های لازم در این حوزه صورت گیرد تا شاهد تغییر و تحولات اساسی در ارتباط با موضوعات خدمات شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری جهت پیشبرد طرح و برنامه های این حوزه بودجه قابل توجهی تخصیص داده شده است که امید می رود بتوان پروژه های نیمه تمام سال گذشته را که بنا به دلایلی اجرایی نگردید، براساس اولویت بندی تصمیم گیری و جهت محقق شدن آن ها اهتمام لازم بعمل آید.

وی زیباسازی شهری، برنامه ریزی جهت نقاشی و اجرای المان های شهری، احداث سایت زنده گیری حیوانات ناقل بیماری، نگهداری و توسعه فضای سبز شهری، تقویت مشارکت های مردمی و بهره مندی از ظرفیت سازمان های مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار زاهدان: بودجه شهرداری در سال جاری صرف اولویت های تعیین شده شود

معاون شهردار زاهدان: بودجه شهرداری در سال جاری صرف اولویت های تعیین شده شود