مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-11ورزشي

2 باشگاه ورزشی متخلف در اهواز تعطیل شد


افشین حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در خوزستان گشت های مشترک بازرسی از باشگاهها و اماکن ورزشی استان در حال انجام است و چند تیم نظارتی وضعیت باشگاه ها را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان فعالیت همه باشگاه های ورزشی تعطیل است گفت: در این مدت بیش از 200 باشگاه ورزشی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد بیش از 10 باشگاه که مغایر با ابلاغیه عمل کردند تعطیل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه پلمب باشگاه های متخلف ورزشی که مغایر با ابلاغیه وزارت ورزش عمل می کنند بدون چشم پوشی ادامه دارد افزود: همه روزه بازرسان و کارشناسان ما از اماکن زیرپوشش بازرسی کرده و هرنوع فعالیت مجموعه ها و باشگاه های ورزشی را متوقف خواهند کرد.

وی ادامه داد: باشگاه های ورزشی در صورتی که خلاف دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان عمل کنند، ابتدا تعطیل و سپس پلمب می شوند و در صورت سرپیچی کردن مجدد، مجوز آنها باطل می شود هر چند بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان استقبال کرده و فعالیت خود را تعطیل کرده اند.

حیدری گفت: اکنون بحث سلامتی جامعه در میان است و همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا از این بحران عبور کنیم لذا اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل رفتار کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 باشگاه ورزشی متخلف در اهواز تعطیل شد

2 باشگاه ورزشی متخلف در اهواز تعطیل شد