مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-11سياسي

هجوم سیلاب ها به محدوده شهری سبزوار/ شهردار: مسئولان امر اقدامی انجام ندادند


سید علی کوشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد در ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تعیین تکلیف ورود سیلاب هایی که از شمال غرب و شمال شرق به داخل محدوده شهری در حال حرکت است، با وجود تذکرات و جلسات متعدد و اتخاذ تصمیمات، متاسفانه شاهد هستیم که از سوی شرکت آب منطقه و اداره آبخیزداری اقداماتی برای جلوگیری از سیلاب های شهری در شمال غرب و شمال شرق سبزوار به عمل نیامده است.

شهردار سبزوار با بیان اینکه امروز متاسفانه شاهد هستیم که حجم گسترده ای از سیلاب ها از شمال غرب به سمت شهر در حال حرکت است، افزود: در داخل شهر برحسب وظایف قانونی مدیریت سیلاب های شهری را همکاران سازمان مدیریت پسماند و آتش نشانی در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: همچنین، متاسفانه در خصوص جلوگیری از ورود سیلاب های شهری از خارج محدوده شهری هنوز هم پس از سال های متوالی در یک دهه گذشته هیچ گونه اقدام موثری براساس قانون توزیع عادلانه آب انجام نشده است.

کوشکی بیان کرد: امیدواریم مسوولان هرچه سریع تر در این حوزه اقدامات موثری انجام دهند تا شاهد خسارت جانی و مالی برای شهروندان نباشیم.

شهردار سبزوار تاکید کرد: بحث ورود سیلاب ها در جلسات متعدد بررسی شده و استعلامات لازم از وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و مجموعه قضایی به عمل آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم سیلاب ها به محدوده شهری سبزوار/ شهردار: مسئولان امر اقدامی انجام ندادند

هجوم سیلاب ها به محدوده شهری سبزوار/ شهردار: مسئولان امر اقدامی انجام ندادند