مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-11بين الملل

سکوت«عفو بین الملل» در برابر خطر جانی کرونا برای زندانیان فلسطینی


یکی از مؤسساتی که همواره در گزارش های خود تلاش کرده تا ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی کند، نهاد«عفو بین الملل» است؛ اما این نهاد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت مطلق اختیار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حقوق بشر و آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده می شود، موضوعی است که به شدت از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران پیگیری می شود؛ به ویژه در یک دهه اخیر، این مساله به یکی از محورهای اصلی و ترجیع بند سخنان جریان ضدانقلاب تبدیل شد و از سوی غرب و علی الخصوص آمریکا نیز به طور متمرکز پیگیری شد که نهایتا به تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران منجر شد.

یکی از مؤسساتی که همواره در گزارش های خود تلاش کرده است تا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی کند، نهادی موسوم به عفو بین الملل است.

پسوند بین الملل که این موسسه بر عنوان خود یدک می کشد، مخاطب را به این سمت می برد که این سازمان یک نهاد رسمی و قانونی است که از سوی مجامع جهانی نظیر سازمان ملل متحد و شورای حقوق بشر این سازمان پشتیبانی می شود؛ بنابراین گزارشات آن منطبق بر موازین جهانی و مورد تأیید همگان است.

اما آنچه واقعیت این سازمان است آن است که عفو بین الملل برخلاف نام خود، تنها یک نهاد مردم نهاد غیردولتی یا NGO است و هیچ ارتباطی با سازمان های قانونی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت«عفو بین الملل» در برابر خطر جانی کرونا برای زندانیان فلسطینی

سکوت«عفو بین الملل» در برابر خطر جانی کرونا برای زندانیان فلسطینی