مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-10ورزشي

سهم ورزشکاران باشتی در مهار بحران کرونا


این تیم 45 نفری از روز بیست و ششم اسفند سال گذشته تاکنون به صورت شبانه روزی در حال خدمت به بخش سلامت شهرستان باشت هستند.

کمک به تامین اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش با جذب کمک های نقدی خیران، ضدعفونی مکان های ورزشی،انجام غربالگری تب سنجی مسافران و پیشگیری از ورود خودروهای غیربومی در ورودی شهر باشت و تشکیل تیم در فضای مجازی برای ادامه فعالیت های ورزشی در خانه از اقدامات در حال اجرای این تیم است.

ورزشکاران معتقدند در شرایطی که کشور درگیر مبارزه با ویروس نامیمون کروناست هر کس باید هر کاری از دستش برمی آید انجام دهد تا این دشمن نامریی از کشور بیرون رانده شود.

آنان از دیگر ورزشکاران می خواهند تا با ادامه خانه نشینی به جهادگران عرصه سلامت و مسئولان برای مبارزه با ویروس کرونا کمک کنند.

یکی از ورزشکاران فعال باشتی در مبارزه با کرونا گفت:حالا که روزهای پرالتهاب کرونایی باعث ایجاد یک بحران بزرگ جهانی شده تک تک افراد جامعه برای مهار این بیماری وظیفه دارند.

قاسم صادقی که در رشته فوتبال فعالیت دارد با اشاره به اینکه ویروس کرونا در هر مکان عمومی برای تهدید جان و سلامتی هموطنان کمین کرده از ورزشکاران خواست ضمن ادامه فعالیت های ورزشی خود در خانه از حضور در برنامه های دسته جمعی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ورزشکاران باشتی در مهار بحران کرونا

سهم ورزشکاران باشتی در مهار بحران کرونا