مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-10ورزشي

در دنیای تو اخلاق کجاست؟


در روزهایی که کرونا دنیا را تحت تاثیر قرار داده؛ همه از لزوم اهمیت به سلامت یکدیگر می گویند و همه جا صحبت از فداکاری کادر درمان به میان می آید.

- شبنم روحی؛ در روزهای گذشته کلمات و الفاظی در فوتبال ایران به گوش رسید و مصاحبه هایی منتشر شد که کمتر کسی تصور می کرد روزی فوتبالی ها برسر چنین مسائلی جدل کنند و احترام به یکدیگر را به راحتی زیر پا بگذارند.

در روزهایی که کرونا در ورزش جهان باعث نزدیک شدن بسیاری از ورزشکاران و تیم های رقیب به یکدیگر شده و همه جان انسان ها را از همه چیز و همه کس مهم تر می دانند اما گویی در فوتبال ایران هیچ چیز شبیه هیچ کجای دنیا نیست.

حالا که حرکات ناشایست داخل زمین، صحبت های غیرمحترمانه در نشست های خبری و اتهام زنی های پرشمار بعد از هر مسابقه تعطیل شده است اما اهالی فوتبال ایران اجازه ندادند کسی دلتنگ این مشاجرات شود! در این مدت ایجاد حاشیه از فوتبالیست های جوان و امروزی پا را فراتر گذاشته و کار به جایی رسیده که پیشکسوتان باشگاه ها چشم بر همه رفاقت ها بسته و علیه یکدیگر صحبت می کنند و حتی هیچ سند و مدرکی هم برای گفته های خود ندارند.

بدون در نظر گرفتن موضوع مورد مناقشه و اینکه ادعای کدام طرف صحت دارد؛ سوالی در این میان پیش می آید و آن اینکه در این برهه از زمان صحبت و جدال درباره این مسائل چه سودی دارد؟ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دنیای تو اخلاق کجاست؟

در دنیای تو اخلاق کجاست؟