مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 18:002020-04-10اقتصادي

شروع به کار اصناف منوط به اجرای ضوابط سلامت است


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز شروع به کار اصناف را منوط به اجرای ضوابط سلامت دانست و گفت: واحدهای صنفی روزانه توسط بازرسان بازدید می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورمحمد فردی شامگاه جمعه گفت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان البرز مقرر شد صنوف کم خطر و کم ریسک شهرستان های اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان غیر از کرج و فردیس با رعایت پروتکل های بهداشتی پس از ثبت نام در سامانه سلامت از فردا بیست و سوم فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: در خصوص شهرستان های کرج و فردیس علاوه بر مراکز تأمین مایحتاج عمومی مردم، خدمات منازل خانگی، خدمات خودرو، رستوران های بیرون بر غذا، تأسیسات و فروشگاه های لوازم کشاورزی، قطعات یدکی خودرو، ایمنی و آتش نشانی، تعمیرگاه های خودروهای سنگین، ظروف یکبار مصرف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز افزود: شرایط فعالیت این صنوف ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی است.

فردی در خصوص سایر صنوف شهرستان های کرج و فردیس، گفت: کارگروهی با محوریت معاون امور اقتصادی استانداری، اتاق اصناف و ادارات ذیربط تشکیل تا به قید فوریت از فردا اولویت ها را به صورت پلکانی و تدریجی مشخص و ابلاغ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار اصناف منوط به اجرای ضوابط سلامت است

شروع به کار اصناف منوط به اجرای ضوابط سلامت است